Sunday 12 January 2014

Kisah saya bersama HERB-LAX Shaklee

Saya ni sebenarnya macam u alls juga...tak tau ape benda pasal Shaklee ni...
Jadi ke tak kalau mkn vitamin Shaklee ni..

Haa...kalau nak tau, cuba la dulu jadi ke tak? Hehhehh...

Takde laa...sebenarnya saya tak tau jadi ke idak ni kalau beli produk vitamin shaklee ni. Sy pun cuba lah beli dan makan vitamin yg namanya HERB-LAX ni...saya try..

Ni laa rupa herb-lax........

Herba-lax ni fungsi sebenarnya untuk mencuci usus, membuang segala toksin2 dalam badan. Lagi satu ia boleh bertindak sebagai detox dalam badan.

Sy pun mkn la selepas makan. Sehari selepas saya makan tu, memang tak sangka lah!! Saya dah membuang toksin2 yang selama ini telah lama terkumpul dalam badan.

Ermm...sharing is caring

Haa....semenjak dariapada itu, saya terus menjadi ahli Shaklee untuk seumur hidup dan membeli produk-produk shaklee ni.

Hermmm...memang berbaloi lah kalau keluarkan duit utk inginkan kesihatan berpanjangan.

Kalau anda nak rasa sendiri kehebatan HERB-LAX ni, boleh lah hubungi saya seperti di bawah.

Atau....

Anda boleh membeli produk dengan menggunakan ID saya.

Atau...

Nak jadi ahli shaklee seumur hidup? Hubungi saya juga. :)

Alynn Mustofa
Sms/whatsapp : 012-9464947
ID SHAKLEE : 1092346

<<<<   CHATCHANTEK DENGAN SHAKLEE  >>>

No comments: