Monday, 20 April 2015

1 REJAB SUNAT PUASA

Salam pagi semua.. Salam subuh. :)

Hari ni 1 Rejab kan?
Ada yang puasa tak?

1 Rejab kita disunatkan berpuasa. Jika kita puasa sunat 1 Rejab fadhilatnya seperti kita berpuasa selama setahun. Lama tu kan. So, puasa lah sehari jer. :)

Puasa Ramadhan pun tak lama dah. Boleh la ajar-ajar puasa dari sekarang. Tak gitu? Hehhehe

Alynn pun baru siap bersahur ni. Makan nasi satu pinggan.hahhaha..
Alhamdulillah.. semoga esok masih bertenaga buat keje walaupun puasa. Yeahhhhh!

Ok lah..dah azan ni, setakat ni lah dulu. Jumpa lain masa plak yer.

2 comments:

Pondok Papan said...

Huhu...seronok sangat kan dapat berpuasa ni..langsung tak lapar..seronok jer dapat pahala..hehe

Alynn Mueez said...

Seronok dpt pahala walaupun ia tak nampak..sekaligus boleh kurus..kikikii