Wednesday 14 May 2014

Menyesal Minum ESP Shaklee


Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Lama benar saya tak update blog ni.. Dah naik sawang dah pun....huhuhuhu

Menyesal betul minum ESP shaklee nih. Tak pasal-pasal aku jadi tak mau makan nasi, berat badan jadi turun. Tumit kaki pun jadi licin jer... Hmmmmm..

Hari ni saya nak share sedikit dengan kawan-kawan apa yang saya rasa 2 3 hari lepas ni.. Ini cerita betul tau..

Sebelum ni saya memang lah makan nasi waktu tengah hari dan waktu malam. Tapi sekarang ni dah 2 hari saya tak makan nasi..uhuhuu..Tapi makanan lain makan lah like biskut dan roti....Kalau tak kebulur lah nant .....kikiki

Nak ceritakan kat sini, sebenarnya saya amalkan ESP shaklee lah.. Bila amalkan ESP 3 kali sehari ni, rasa kenyang selalu dan tak rasa letih. Sebab tu jadi tak nak makan nasii tu.



Bukan tu jer, tumit kaki yang merekah pun dah semakin pulih..licin jer..

Ini lah yang membuatkan saya gembira bila minum ESP ni. Ye lah tak makan nasi dah 2 hari berat badan pun rasa dah kurang sedikit. Serius memang dah kurang.. Siapa tak suka berat badan turun beb!




Ni pun tak mau makan nasi lagi rasa ni.. Dah pukul berapa ni..huhuh..

Nak kata tak lalu tak de selera nak makan bukan, rasa kenyang lagi.. 

Gastrik pun tak datang. Biasa gastrik akan datang kalau saya lewat makan.

Alhamdulillah ....

Kalau kawan-kawan nak cuba ESP boleh sangat lah. Sebab ESP ni memang banyak beri khasiat pada badan kita dan kebaikannya.

Nak order ESP pun boleh jer. Hubungi Alynn di talian di bawah ni yer.
InsyaAllah saya akan beri konsultasi terbaik punya.



No comments: