Thursday 15 May 2014

Selebriti Pun Amalkan Vitamin Shaklee Juga?

Assalamualaikum semua...

Dalam dunia ni semua orang nak cantik...Semua orang nak sihat.. Tapi macam mana nak cantik dan nak sihat tu? Macam artis tu? Kenalah amalkan supplemen atau makanan tambahan. Artis pun amalkan vitamin shaklee sebab nak cantik dan sihat.

Makanan tambahan vitamin shaklee ni semulajadi, selamat dan berkesan. Ianya tiada bahan sintetik tau...

Mari kita tengok kenapa kebanyakan artis-artis kat Malaysia ni semuanya cantik-cantik jer...
Sebab mereka mengamalkan supplemen. Tak kiralah supplemen apa yang mereka makan tapi semuanya untuk sihat dan cantik.

Nak tau Orang Ternama yang amalkan vitamin shaklee? Jom baca lagi...


TUN DR. MAHATHIR 

Beliau bekas Perdana Menteri Malaysia.



Tau tak kenapa beliau masih aktif dan sihat sehingga usia sekarang? Kerana beliau telah mengambil 1 biji Multivitamin jenama "shaklee" dalam hidupnya. 
Nama Multivitamin yang diamalkannya VITALEA shaklee.



AYU RAUDAH 

Seorang pelakon terkenal.
Ini pula apa yang diperkatakan oleh Ayu Raudah : 


" Selain mengawal pemakanan, saya juga turut mengamalkan minuman kesihatan iaitu VIVIX sirap shaklee"




MIZZ NINA 

Seorang Artis tekenal.

Mizz Nina juga mengamalkan vitamin shaklee. Antara kata-kata yang diungkapkannya seperti berikut :

" Saya mengambil minuman kesihatan dalam bentuk susu. Ia membantu mencuci sistem dan pencernaan saya. Selain itu, saya turut mengambil Multivitamin, vitamin C dan zinc untuk rambut. Kadang-kadang saya akan mengambil B Complex."



"Saya adalah pengguna produk supplemet shaklee. Akhir sekali, yang ingin saya kongsikan, saya juga amalkan minuman dari ekstrak buah-buahan beri. Minuman ini melancarkan peredaran darah dan meningkatkan tenaga saya."




Haaa....dah tengok kan!

Mereka ni cantik, sihat dan bertenaga jer.....

Anda bila lagi?

Jom dapatkan supplement shaklee sekarang.

Sebarang pertanyaan dan order boleh hubungi Alynn di talian di bawah ni..



No comments: