Friday 18 April 2014

Kerana Omega Aku Tak Tidur

Salam sayang semua...

Sebenarnya, Alynn nak bercerita kisah di suatu petang la..

Biasa Alynn akan tidur sebelum zohor kalau malam tak cukup tidur. Tapi satu hari tu tak sedar saya tak tidur..

Syok sangat! 

Tak ade rasa penat. Asyik nak buat keje jer.



Kenapa Saya Bertenaga Yerkkk??

Jeng....jeng...jeng...

OMEGA GUARD


Pada pagi tu kan, sebelum makan nasi Alynn mesti telan Omega Guard Shaklee.. Kadang-kadang kalau tak ingat, saya akan telan lepas makan...(suka hati jer...tak pe..hehehe)

Tak perasan lagi lepas tu, pagi tu kemas rumah, basuh kain, jemur kain, lipat kain (yang semalam punya..hehehe).. 

Asyik duk buat keje, tak sedar jam dah 3 petang. Biasanya time zohor mesti rasa ngantuk, letih, nak buat tu malas, nak buat ini malas kan.

Padahal malam tu tidur lewat, sepatutnya kompem lah saya mengantuk dan letih kan. Ni tak, memang bertenaga la.

So, kesimpulannya, 

Omega Guard juga memberi tenaga kepada mereka yang mengamalkannya.

Bukan tu jer, banyak lagi Kelebihan dan Khasiat Omega ni.

Jadi kepada anda yang selalu kerja banyak tu, yang selalu letih tak bertenaga tu, boleh lah amalkan vitamin Omega ni. Banyak faedah dan khasiatnya.

Untuk kanak-kanak pun boleh tau. Boleh rawat asma, batuk dan tingkatkan memori dan IQ anak anda.



Dapatkan satu Omega dalam satu keluarga. 

Satu untuk anak, satu untuk ibu dan satu untuk ayah... ^_^


Bagaimana nak dapatkannya?

Boleh hubungi Alynn samada call / sms / whatsapp di talian 012-9464947 yer. 

Saya sedia membantu anda dalam menylesaikan masalah.



No comments: