Saturday 26 April 2014

Daftarlah Ahli Shaklee Bersama Kami Grup iReach

Assalamualaikummm.....

ALHAMDULILLAH.....Syukur pada MU YA ALLAH...

Kenapa?

Kerana saya dah pun jadi ahli shaklee yang berdaftar dan berada dalam grup hebat iaitu Grup iReach yang dinaungi oleh Master Lyna dan Master Zainul. 

Dan grup ini sangat Mantap ! Hebat ! Marbeles !




Master Zainul dan Master Lyna adalah sumber inspirasi saya sebenarnya.


Mereka ini sangat hebat ! Orang hebat dalam grup iReach tau...

Alynn pun nak berjaya macam ni suatu hari annti..InsyaAllah..

Anda nak juga? Boleh....Jom ikut dan join and daftar ahli bersama saya dan grup iReach ni.


Kenapa saya Bertuah dan Bersyukur?

Kita hidup ni mestilah kena bersyukur kepada Allah swt..kan...

ok.

Saya bersyukur kerana  pilih jalan yang betul untuk masa depan saya dalam shaklee ni.

Mereka bukan sahaja memberikan bimbingan dan tunjuk ajar yang sepenuhnya tanpa henti dan tanpa jemu.

Mereka juga selalu kongsikan kisah-kisah kejayaan mereka buat inspirasi saya dan grup iReach yang lain.

Saya bersyukur kerana ramai dalam grup iReach memberi sokongan dan semangat supaya kita terus dan terus berjaya.

Nasib baik lah adanya pakar-pakar online dalam grup ini, sebarang masalah mudah dan cepat di selesaikan. 

Grup iReach ni juga selalu buat online dan offline coaching serta mempunyai kumpulan sokongan seperti Facebook, Whatsapp dan juga portal khas untuk grup IReach ni.


Sooo.......

Kesimpulannya di sini, Jadi lah dan DAFTARLAH AHLI SHAKLEE BERSAMA SAYA DAN GRUP iREACH.

Banyak kelebihannya menanti anda.


Nak daftar senang aje.

Hanya call/ sms/ whatsapp di nombor di bawah dan saya akan uruskan segalanya untuk anda.


PENGEDAR SAH SAHKLEE



ID SHAKLEE :1092346



2 comments:

Hafizul said...

Ok..nanti ada kemahuan, saya daftar ek..

Unknown said...

Alhamdulillah...semoga kita sama-sama berjaya yer Hafizul...heeee