Thursday 16 January 2014

ESP, KEISTIMEWAAN sebati denganKU

Assalamualaikum wbt.....dan salam 1 Malaysia

Hari ni Alynn nak cite pasal ESP, KHASIAT ESP sebati dengan DIRIKU.

Nak tau macam mana saya boleh terjebak minum Esp ni sampai sekarang?

Dulu masa saya dalam pantang 1st pantang la, hubby belikan saya ESP. Bila balik rumah, cepat-cepat dia tunjukkan pada saya.

Hubby : Nah! " sayang, minumlah ESP ni banyak khasiat dan protein. Tenaga pun boleh bertambah"..

Saya : Erm yela...Ok nanti karang minum.
            (sambil fikir, biar betul ni boleh
            tambahkan tenaga).

Kenapa saya fikir macam tu? Saya ni bersalin secara operate. Memang lembik la tak boleh bergerak. Sakit sangat dan memang tak brtenaga.

Lastly, saya try la minum. Rasa soya yang pekat dan dari situ kita memang dah tau mesti banyak protein ni. Sedap jugak rasanya. Tapi saya minum bersama milo. Lagi sedap rasanya.
Jadi saya pun minum la 3 hingga 4 hari... Memang lepas tu rasa bertenaga lain macam la... Dah boleh bergerak sendiri walaupun sakit kat perut ni ada lagi. Dari situ saya fikir betul lah hubby cakap. Hehehe...

Haa...dari situ lah saya amalkan supplement shaklee ESP ni sehinggalah sekarang.

Nak tau kenapa saya pilih supplement shaklee ni sebagai supplement harian saya??

Tapi sebelum tu, biar saya explain dulu apa itu ESP dan khasiatnya. Dan kenapa saya pilih ESP SHAKLEE sebagai supplement penting.

Ok...

ESP ( SOY PROTEIN ISOLATED POWDER)

=>  ESP SHAKLEE adalah sejenis susu soya yang sangat istimewa kerana berasaskan soya NON-GMO (NON-GENETICALLY MODIFIED ORGANOSM) yang mana di proses pada suhu rendah dan mengekalkan kuliti khasiat serta jumlah protein yang terkandung dalam soya.

Kenapa Alynn pilih ESP??

KEISTIMEWAANNYA adalah :

1~  ESP bersifat segera dimana ia mudah di hadam dan diserap terus ke dalam darah

2~  Protein susu soya adalah lebih baik daripada protein daging iaitu kandungan protein dagingnya hanya (22%), dan.selebihnya adalah lemak.

3~  Protein ESP juga mengandungi lemak.yang sangat minimum (1gm).

4~  Rumusan susu kacang soya dalam ESP tidak mengandungi perisa tiruan, pemanis, pewarna dan pengawet.

5~  Tanpa laktosa

6~  Turur mengandungi 5 vitamin B, 2 mineral dan 8gm karbohidrat.

7~  Sangat 'versatile' kerana boleh dicampurkan dalam sebarang minuman kecuali teh dan kopi.

8~  Boleh menyembuhkan luka pembedahan dengan cepat.

9~  Juga untuk kecantikan luaran dan dalaman.

10~  Susu badan pun semakin bertambah

11~  Dan banyak lagi khasiatnya.

Haaa...

Itu lah sebabnya saya sangat suka ESP SHAKLEE ni sebab soya nya lain dari yang lain serta mempunyai keistimewaan yang luar biasa.
Sekarang ESP shaklee telah sebati dalam diri saya.

Sharing is caring.

Kepada anda yang ingin mencuba dan berminat untuk tempahan boleh hubungi Alynn seperti di bawah.

NAMA                : Alynn Mustofa
Sms/whatsapp : 012-9464947
ID SHAKLEE     : 1092346

<<<   CHATCHANTEK DENGAN SHAKLEE   >>>

No comments: