Saturday 11 January 2014

My Sweet Home

Rumahku Syurgaku.

Hari ni nak cite pasal rumah kesayanganku la plak.

Jika nak bandingkan rumah kita dengan rumah orang lain, rumah kita lagi lebih selesa lebih nyaman dan segalanya walaupun ia rumah kayu,rumah kecil dan rumah kampung ataupun rumah buruk. Saya selesa berada di rumah idaman di kampung Pulau Dollah.

Rumah kesayangan saya terletak di pinggiran sungai dan di kelillingi sungai. Tidak kira pagi ke petang ke malam ke sentiasa jer berangin. Sungguh nyaman dengan udara yang segar dan selesa dengan angin sepoi-sepoi bahasa.

Itulah pengkalan rumah saya. Nampak tak jeti biru tu? Itu tempat persinggahan bot untuk ke rumah sy. Bez kan! Macam berada di Pulau Tioman plak. Haaa..tapi ni bukan ya. Ini pulau tercinta saya dan.keluarga saya. Namanya Pulau Dollah.

Nak tau tak? Malam-malam kalau nak tido jer, kipas volume 1 je ataupun 'off' tak pasang langsung. Sebab udara sejuk sangat. Ala macam berada di Cameron Tanah Tinggi laaa.

Kalau rasa nk datang pulau terindah saya ni boleh aje. Just call and I pick up you. :)

Nak tau lagi pasal my island?
Stay tuned!

Alynn Mustofa.

No comments: