Tuesday 21 January 2014

TESTIMONI OMEGA GUARD

Assalamualaikum....wbt....
Salam 1 Malaysia semua....

Haaa...sebelum ni saya dah cerita mengenai OMEGA GUARD kan... Mengenai keistiewaannya dan mengapa perlu pilih Omega shaklee ni.

So, hari ni saya tak nak cerita panjang..
Cuma nak bagitau ramai yang dah guna Omega Guard Shaklee ni. Alhamdulillah semuanya berpuas hati.

Saya sendiri pun dah mencuba supplement OMEGA GUARD ni. Dah habis satu botol pun. Nak tau.....Saya pun bagi kat anak saya sebiji sehari Omega ni.

Sekarang apa yang saya rasa?

Sejak mengamalkan Omega ni, saya rasa memory saya bertambah kuat. Biasa kalau nak gi mana-mana je mesti tertinggal itu la ini la....Now semuanya complete dah tak tertinggal ape dh if nak pergi ke mana je. Alhamdulillah. Suka sangat.

Pasal anak saya pula, saya campurkan dalam susu dia sebiji sehari je. Tapi kalau batuk bagi 2 biji. Alhamdulillah bila dia batuk kejap je dah tak batuk. Contoh kalau dia batuk pagi ni, saya bagi terus sebiji dan malam sebiji. Alhamdulillah dengan izin Allah meesokan harinya dah tak batuk lagi.

Dulu, asal batuk je terus bagi ubat batuk. Kesian tengok kecik lagi dah minum ubat batuk. Dalam ubat batuk tu terkandung sedikit drug tapi terkawal la. Risau la jugak kalau selalu ambil ubat batul ni kan...Saya tak nak lah anak saya mkn drug.
So, nasib baik ada supplement Omega Guard shaklee ni. Ia bebas dari drug malah prosesnya semulajadi dari minyak ikan. Selamat semuanya.

Ok...

Kat bawah ni saya sediakan testimoni-testimoni feedback dari customer.

1)  Batuk hilang dan selsema hilang

2)  Boleh merawat athma/ eczema

3)  Boleh hilangkan sakit lutut

4)  Rambut menjadi lebat

Haa....
Dah baca kan testimoni kawan-kawan semua.

Nanti saya cerita pengalaman saya lagi di episod lain......tungguuuuu...

Oppss!!

Jika anda berminat dan ingin mendapatkan omega guard shaklee, boleh hubungi saya seperti yang tertera di bawah ini.

Sharing is caring.

<<<  CHATCHANTEK DENGAN SHAKLEE  >>>

No comments: