Monday 17 February 2014

KEBAIKAN AJHT (ADVANCED JOINT HEALTH TABLET)

ASSALAMUALAIKUM....

Dah masuk bula February dah kan...cepat jer masa berlalu...
Alynn sebenarnya nak cite pasal sakit sendi ni..Abah Alynn sendiri mengadu sakit lutut sebab banyak buat kerja..Jadi anak mana tak kesian tengok abah mengadu kat kita sakit lutut kan. Jadi Alynn amik keputusan amik AJHT ni bagi kat abah..Alhamdulillah selapas 3 hari dia makan, abah kata lututnya dah kurang sakit lututnya....Saya sebagai anak ni...memang legaaaaa sangat lah.


Di sini Alynn nk share pasal AJHT (ADVANCED JOINT HEALTH TABLET)...AJHT keluaran Shaklee tau...


AJHT mengandungi satu bentuk ekstrak Boswellia yang telah ditunjukkan dalam kajian klinikal, mampu meningkatkan keselesaan sendi di dalam jangkamasa seawal LIMA hari. Ramuan ini terbukti secara klinikal mampu:
  • menggalakkan mobiliti
  • meningkatkan fleksibiliti
  • meningkatkan fungsi sendi
  • menyokong kesihatan sendi untuk jangkamasa panjang
Ia juga merangkumi kombinasi ekstrak jagung, zink, kuprum, mangan & vitamin C yang memainkan peranan yang unik & kritikal di dalam membangunkan kolagen penghubung & rawan yang sihat. Hasilnya sendi lebih kuat,fleksibel & anda mampu bergerak dengan lebih mudah.




KEBAIKAN AJHT  MELALUI 3 CARA


 1.   Menyokong keselesaan sendi (ekstrak Boswellia)

  • Menghalang pembentukan bahan kimia yang menyerang tulang rawan. Ekstrak Boswellia digunakan untuk menyokong kesihatan sendi sejak berkurun lamanya. Bahan aktif utama ekstrak Boswellia ialah asid boswellik yang berfungsi sebagai anti-radang semuala jadi.
       rawan (ekstrak jagung)

  • Eekstrak jagung membekalkan satu sumber yang pekat dengan glukosamin yang berfungsi untuk meningkatkan sokongan kusyen sendi & pemeliharaan tulang rawan. Glukosamin ialah blok binaan utama bagi membina tulang rawan & lendir bagi melincirkan sendi. Ia juga ditemui di dalam tendon & ligamen.

 3.  Memelihara tisu penyambung (zink, kuprum, mangan & vitamin C)

  • Zink, kuprum, mangan & vitamin C membekalkan sokongan nutrien untuk kolagen & komponen tisu penyambung lain yang memberikan kekuatan & struktur terhadap sendi



@@@@ PELIHARA SENDI ANDA DENGAN AJHT @@@@@

HUBUNGI:

ALYNN MUSTOFA

SMS / WHATSAPP : 012-9464947

ID SHKLEE : 1092346

FB : Mummy Vitaminchat

<<< SIHAT CANTIK DENGAN SHAKLEE >>>

No comments: