Saturday, 15 March 2014

3 cara Lembutkan Wajah Dengan Masker Alfalfa

Salam Blogger .... Salam 1 Malaysia.....Salam 1 Dunia...





Alynn nak tanya siapa pernah pakai masker? Tak kira lah masker ape ke..janji masker...huhuhu..

Apa rasa bila pakai?

Kat umah Alynn ada Alfalfa Shaklee. Memang sebelum ni pun Alynn makan dengan konsisten la..Alhamdulillah banyak kebaikan Alfalfa ni yang Alynn rasa. Keputihan berkurangan, Badan takde letih lesu dah...

Banyak lagi kelebihan Alfalfa ni boleh rujuk entry Kelebihan Alfalfa.


Sebelum tidur Alynn akan pakai masker. Tak kira lah dengan apa..janji pakai masker..baik untuk kulit..Muka akan jaadi hijau lah sebab Alfalfa ni warna hijau..Raja segala tumbuhan kan..

Meh nak ajor cara..huhuhuhu


3 Tips mudah Masker Alfalfa.



1.  Ambil 3 biji Alfalfa Shaklee

2.  5 sudu besar air masak

3.  Ratakan Alfalfa dan sapukan kat seluruh muka.


Kat sini nak cakap rasa bila pakai masker Alfalfa ni, bila kita tempek jer kat muka tu...rasa berangin jer, sejuk la rasa muka ni..sedap la rasa kat muka.
Sebelum kering tu macam ada ais plak kat muka..haa..


Pastu bila bangun pagi jer..memang dah keras lah...ambik air suam dan bersihakan muka...lepas tu rasa muka....lembbuuuuuuutttt sangat..

Kalau buat hari-hari boleh jadi gebu tau...

Jom kita cuba masker Alfalfa hari ini untuk dapatkan kulit wajah berseri, segar dan lembut.


TAK NAK wajah berseri dan lembut? Takpe lah..Rugi oooo...

Alynn NAK!


Jom Dapatkan Alfalfa sekarang!


Boleh hubungi Alynn di talian seperti di bawah.

Setiap pembelian daripada Alynn, akan mendapat EBOOK PERCUMA 15 tips masker shaklee dan konsultasi percuma.






6 comments:

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

baru nak mencuba guna produk shaklee, dapat percuma vita-lea masa menang segmen seorang blogger..
setakat ini testimoni mengenai produk shaklee semua cakap ianya bagus..
macam kakak kita ada ambil soy protein untuk tambah tenaga.. kesan sampingan dari makan supplement tu kulitnya semakin gebu dan jeragat di mukanya juga sudah semakin pudar.. sungguh menakjubkan!!

Hafizul said...

Emm tak pernah pakai lagi ni..banyak betul la produk hebat shaklee ni..hehe

RDZ Z said...

Menarik Alynn...kita selalu jugak guna masker. Once a week. tapi jenis yang peel-off.

Alynn Mueez said...

Alhamdulillah...Alynn pun minum gak soy protein (ESP) memg menkjubkan..liang roma semkin halus..parut pun hilang..

Alynn Mueez said...

Herm lau cam tu..boleh cuba la Hafizul..nnti dah cuba semakin hensem la..Insyaallah kan..

Alynn Mueez said...

Erm bez kan...once a week ok dh tu yunk..