Sunday, 16 March 2014

Kelebihan Masker Vitamin C Shaklee


Hiii....

Alynn tau ada yang kat luar sana tu dah ramai pakai masker kan. Macam-macam lah boleh buat masker tapi pernah kah korang pakai masker dengan Vitamin C shaklee ni?


Alynn dah buat dah..dah try..sedap!

Untuk apa sebenarnya masker Vitamin C ni?

Heyyyy....jangan tak tau..kalau buat masker selalu dengan Vitamin C shaklee ni banyak kelebihan dia tau..



Kelebihan Masker Vitamin C Shaklee

  • Pemerah pipi (tak perlu pakai Blusher)
  • Merangsang penghasilan kolagen dari dalam kulit
  • Menegangkan kulit wajah
  • Mengecutkan jerawat
  • Mencerahkan muka
  • Menyegarkan muka

Banyakkan kelebihan pakai masker ni..Bukan tu jer..Boleh dimakan sebiji setiap hari juga untuk dapatkan kulit yang cantik dan badan yang sihat.


Jom dapatkannya sekarang !  jangan tunggu lama-lama tau..



Sebarang pertanyaan dan untuk dapatkan Vitamin C boleh hubungi Alynn di talian 012-9464947 (SMS/WHATSAPP) atau email di alynnmueez@gmailcom. Boleh juga melalui mesej di Facebook (Mummy Vitaminchat).




2 comments:

puteri kasih said...

wah banyak juga kelebihan masker vitamin c shaklee ni yer

Alynn Mueez said...

Aah...puteri...untung dpat bonus wajah cun..heheh