Friday, 7 March 2014

YB Request Ikan Singgang?

Assalamualaikum..... Heheheh...

Maaf la yer...tak sempat nak upload gambar makanan request from YB....(sambungan kisah YB Dr.Izani PARLIMEN PENGKALAN CHEPA).

Hari tu Alynn ada janji nak upload gambar kan..so hari ni Alynn dah kota kan janji....

Yeahhhhh!!!

Haa...jom kita tengok apa yang YB request tu....

1)  IKAN SINGGANG QLATE

      * Besar tau periuk ni...



2)  UDANG REBUS

      * Satu periuk ni...amik kau...



3)  KERABU NIPAH

     * Tak sempat nak snap gambo...heheheh

4)  IKAN BAKAR SPECIAL

     * Ni ikan yang belum bakar lagi tau...



5)  BUDU (Sudah semestinya!)

      * Semua dah kenal kan...huhuu

6)  AIR NYIOR (AIR KELAPA)

      * Sangat sedaaappppp

7)  TEMBIKAI /TIMUN CINA

      * Pencuci mulut laaaaa...

Haa.... Ni la...menu yang YB nak makan...Selera kampung di pulau Alynn..

Ada yang terliur tak...huhuuu

K lah...sampai sini dulu deh!

Tata........

2 comments:

nohas said...

udang rebus tu makan dgn apa? Budu ke?

Ikan singgang kat KL ni RM8 semangkuk, ikan seekor je..mahal..huhu..

Alynn Mueez said...

nohas...makan saja jer skali ngan nasi..huhuhu..nak makan ngan budu ok gak..sedapppp udang rebus ni....

Mak aii..mahalnya ikan singgang RM8..mahal nye!