Saturday, 15 March 2014

Alhamdulillah..Walau Sekejap

Bismillahirrahmanirrahim....Salam semua...

Dah lama hujan tak turunkan... Ramai dikalangan kita yang berdoa dan solat hajat meminta agar turun hujan..

Alhamdulillah..beberapa masjid telah buat solat hajat ramai-ramai termasuklah masjid berdekatan rumah Alynn Kuala Besar dan Bunut Payong Wakaf Che Yeh ni.. Solat hajat terbesar di Padang Perdana Kota Bharu..

Dan pagi ni..walaupun sekejap jer hujan tapi membawa rahmat..Alhamdulillah sekian lama menunggu hujan hari ni hujan dah muncul..

Syukur lah hujan hari ni boleh melembabkan tanah dan menghilangkan dedebu pasir didepan rumah akibat panas terik ni.. Walaupun sekejap ia membawa makna dan bermanfaat..

TERIMA KASIH YA ALLAH...

3 comments:

Ema Johari said...

sini pun baru lepas hujan..Alhamdulillah.

puteri kasih said...

kat sini pun hujan petang tadi :)

Alynn Mueez said...

Alhamdulillah.. :) sejuk tengok2 tumbuhan hijau...