Monday, 10 March 2014

Kelebihan dan Keistimewaan Alfalfa Complex Shaklee


Ramai yang dah tahu kan mengenai Alfalfa Complex shaklee ni kan..

Tapi apakah yang anda tahu?

Tahukah kelebihan dan keistimewaan Alfalfa pada diri si pemakan ni?

Kalau dah tau bagus lah...mesti dah makan kan..hehhe..

Mana yang tak tau lagi ni, Alynn bagitau erk..


Alfalfa Complex shaklee ni macam mana rupanya?



Alfalfa ni merupakan tanaman yang berbagai manfaat kesihatan. 

Ianya dikenali sebagai Raja Tumbuhan. Ia tumbuh sehingga satu meter dan memiliki bunga kecil berwarna ungu. 

Dikalangan orang Arab, mereka memanggil ayah segala tanaman.


Alfalfa ni kaya dengan :


  • Mineral
  • Kalsium
  • Magnesium
  • Fosforus
  • Kalium
  • Zat Besi
  • Protein
  • Vitamin B, C, E dan Vitamin K

Kebaikan yang mengamalkan Alfalfa


1. Bertindak sebagai pembersih darah

2. Menguatkan hati

3. Bermanfaat dalam penyerapan protein dan karbohidrat



Kelebihan Alfalfa Shaklee kepada Kesihatan

  • Merawat gangguan pencernaan
  • Mengawal kolesterol dalam darah
  • Mengurangkan risiko penyakit jantung dan stroke
  • Mengurangkan paras gula dalam darah (sangat sesuai untuk pesakit Diabetes)
  • Mencegah edema (pengumpulan air dalam badan)
  • Mengurangkan sistem monopous
  • Merawat sembelit
  • Menyahkan toksik dalam badan
  • Mengrangkan kesakitan otot dan sendi
  • Meningkatkan sistem pertahanan tubuh
  • Mengurangkan keputihan
  • Memperbanyakkan susu ibu
  • Meningkatkan kesihatan prostat
  • Bertindak seperti "kacip fatimah" pada wanita.
  • Merapatkan rahim
  • Menegangkan Payudara
  • Mencuci usus
  • Menguatkan hati
  • Membantu tingkatkan kesihatan lelaki




Banyaknya kelebihan dan keistimewaan Alfalfa ni kan..


Rugi lah kalau sape tak mengamalkannya.

Semuanya untuk memberi kesihatan yang lebih optimum.


Mari kita tengok testimoni di bawah ni.


1.  Alynn sendiri

Alhamdulillah sejak Alynn amalkan Alfalfa ni, memang ada perubahan yang baik berlaku pada diri ini. Pencernaan semakin baik, keputihan hilang, suami pun semakin sayang.

Alhamdulillah Alynn semakin sihat dan sihat.









Nak kesihatan yang baik dan sihat jugak? 

Jom dapatkan Alfalfa Complex anda sekarang!


Nak dapatkan order dan sebarang pertanyaan oleh hubungi Alynn yer..

Setiap pembelian dari Alynn akan mendapat konsultasi percuma seumur hidup.



HUBUNGI :


3 comments:

suri said...

barang baik mesti puas hati.kalau ramai guna rugi kalau tak mencuba

Ema Johari said...

banyak baca komen positif bg yg menggunakan produk shaklee ini

Alynn Mueez said...

Yer...setuju tu dengan ema n suri... ;)