Thursday 13 March 2014

Vivix 10 Kali Ganda Hebat Dari Resveratrol


Apa itu Resveratrol?


Resveratrol ini adalah sejenis polyphenol yang dipanggil phytoalexin, merupakan sejenis bahan yang dikeluarkan oleh tumbuhan sebagai perttahanan tumbuhan terhadap penyakit.

Ia dihasilkan daripada tindak balas tumbuhan tersebut terhadap jangkitan kulat, tekanan, kecederaan akibat dirosakkan haiwan, sinar UV, cuaca eksterm dan sebagainya.

Tumbuhan yang paling banyak menghasilkan reveratrol adalah anggur, raspberi dan kacang.


Bagaimana RESVERATROL Membantu PENYAKIT DIABETES, KANSER DAN KARDIOVASKULAR???





Kajian saintifik mendapati pengambilan RESVERATROL setiap hari mampu membantu: 


1)  Meningkatkan tenaga, 


2)  Mengurangkan kandungan gula dalam darah


3)  Anti-keradangan


4)  Bahan anti-kanser


5)  Mengawal berat badan.


6)  Anti-penuaan


Resveratrol adalah antioksidan yang sangat berkesan yang dihasilkan oleh tumbuhan. Satu kajian membuktikan kejayaan resveratrol menyekat pembahagian sel-sel kanser di peringkat selular.


Jadi untuk alternatif yang selamat dan Halal, untuk resveratrol ni, Shaklee telah mengeluarkan produk yang sangat bagus iaitu VIVIX.


KENAPA VIVIX Shaklee????






Di dalam VIVIX ni terdapat resveratrol. Malah dalam VIVIX ni mempunyai 10 kali ganda resveratrol dan 10 kali ganda lebih baik dari resveratrol.


Kalau ada diantara mak ayah atau diri sendiri yang mengalami masalah seperti diatas, sangat baik untuk mengambilnya. Demi kesihatan anda.


Kenapa??


VIVIX ini boleh membantu mengurangkan gula dalam darah, membantu merawat penyakit kardiovaskular, mengawal tekanan darah tinggi, sebagai anti-penuaan, stroke, dan banyak lagi serta untuk kesihatan yang menyeluruh.






Apa yang HEBATNYA tentang Vivix Shaklee?


Fakta 1: 
---------


Vivix mengandungi RESVERATROL. Malah Vivix terbukti 10 kali lebih bertenaga daripada resveratrol, disamping tidak mengandungi alkohol, sebaliknya hanya menggunakan bahan semula jadi, tanpa pewarna tiruan serta perasa tambahan dan HALAL



Fakta 2:
---------



Sekiranya hendak dibandingkan dengan minuman jus lain, Vivix ternyata mendahului dengan hanya 1 sudu teh sehari mampu membekalkan ORAC* value yang diperlukan tubuh iaitu 3000-5000 ORAC.




Itulah kehebatan VIVIX nak di bandingkan dengan Resveratrol.


Jika anda inginkan kesihatan yang lebih baik optimum dan sihat. Vivix dapat membantunya.


Untuk dapatkan Vivix, anda boleh hubungi saya di talian di bawah.





1 comment:

Hafizul said...

Wah-wah...bagus gak baca ni..leh tambahkan ilmu..hehe